Warme salade van gulas en garnalen

Huidige salades kunnen als een complete maaltijd worden beschouwd, in dit geval hebben we het over een salade die een onuitputtelijke bron van vitamines en eiwitten is. Wees voorzichtig met de lijmen die erg rijk zijn, maar veel calorieën bevatten die in principe met bloem moeten worden gemaakt. De basis zal de sla met fruit zijn waaraan we lijmen met eerder gekookte garnalen toevoegen. Je kunt stukjes verse kaas of een andere die niet veel smaak toevoegt, je kunt stukjes wat meer fruit zoals kiwi, aardbei of granaatappel toevoegen en olijven toevoegen. Natuurlijk is het een perfect diner omdat het licht en zeer compleet zal zijn.

Ingrediënten voor 4 personen :

langoustines
gulas
Gevarieerde sla naar smaak
aardbeien
oranje
Gedroogd fruit
1 teentje knoflook
Appelbalsamico naar smaak
Modena balsamico azijn naar smaak
Olijfolie

We beginnen deze geharde salade van lijmen en garnalen te bereiden door in een kom de sla te mengen met de gehakte aardbeien, de noten, en we kruiden het allemaal met zout, de balsamicoazijn en een goede stroom olijfolie. We roeren goed en reserveren.

Nu doen we wat olie in een pan met een teentje gepelde knoflook en wanneer het heet is, voegen we de lijmen toe om ze te verwarmen en ze een vleugje olie te geven.

Als we gekookte garnalen gebruiken, is het niet nodig om ze te verwarmen, maar als ze vers zijn, is het voldoende om ze naast de gulas toe te voegen en te koken.

We eindigden met het rijden op de salade. We leggen de sla met de aardbeien als basis en leggen er vervolgens een handvol lijm op. We hebben gegarneerd met oranje segmenten en gepelde garnalen. En we hebben de warme salade van gulas en garnalen opgedronken, een heel eenvoudig recept dat u kunt gebruiken om indruk te maken op uw gasten. Ik zeg vaarwel voor vandaag vrienden, geniet van de salade. Eet smakelijk!